donderdag 14 augustus 2014

Een nieuw begin en wat gezelligheid in huis

De laatste paar maanden is er van bloggen niks terecht gekomen. Het was een verdrietig half jaar, dus nu tijd voor wat vrolijkheid. En hoe beter met een schone lei te beginnen, dan gewoon een verse start te maken op een nieuw blog. Vandaar de titel van het blog ingekort van ilovecoffeeinthemorning naar het verkorte ilcitm. Dat was al een tijd mijn profielnaam op Instagram, dus nu ook een blog op die naam aangemaakt.

En laten we dan dit blog maar meteen beginnen met een kijkje in onze woonkamer en de vrolijkheid die er de laatste week aan toe is gevoegd.



De laatste maanden was er ook weinig energie om creatief bezig te zijn, maar de naaimachine die mijn moeder mij had nagelaten, begon nu toch echt te roepen. De magic machine is ook meer een computer dan een naaimachine en kan ook de mooiste sierstiksels maken. Ik moest dus echt wel even rustig gaan zitten en alles proberen.



De sobere winterkussens op onze grote plofbank heb ik maar eens vervangen door allemaal andere kussentjes in vrolijke kleuren. Een mooi projectje voor deze Pfaff2020.



Ook het maken van knoopsgaten is voor deze magic machine geen probleem.



Al met al ben ik echt heel tevreden met het resultaat. Het is een heerlijke, gezellige hoek geworden in de witte woonkamer.

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

Wat leuk dat je er was. Dank voor je reactie.